Δεν θέλω την ταμπέλα σου Κύριε


 

Image

Αν κάτι βαρέθηκα σε αυτή τη χώρα είναι οι πολιτικές ταμπέλες. Όλοι και όλα είχαν μια πολιτική ταμπέλα. Τι της χρειαζόμασταν όλες αυτές τις ταμπέλες ποτέ δεν κατάλαβα. Κατάλαβα όμως αργά γιατί το σύστημα χρειαζόταν τόσο πολύ τις ταμπέλες.

Οι περισσότεροι Έλληνες πιστεύουν ακόμη και σήμερα που έχουμε καταστραφεί, στις πολιτικές ταμπέλες. Ακόμη και μετά από τόσα χρόνια ψευτιάς και προδοσίας που ζήσαμε. Ακόμη και τώρα που τίποτα δεν μας ανήκει, δεν έχουμε δικαιώματα, δεν έχουμε ζωή. Σιχάθηκα της ταμπέλες και ακόμη πιο πολύ σιχάθηκα αυτούς που τους ανήκουν. Αυτούς που θέλουν να με χρωματίσουν και δεν καταλαβαίνουν πως είναι δικαίωμα μου να κρατήσω το μυαλό μου ελεύθερο και ανεπηρέαστο.

Δεν θέλω την ταμπέλα σου Κύριε γιατί αυτή είναι η δική μου ζωή και δεν θα μου πεις εσύ ποιός είμαι και σε τι πιστεύω. Ότι και να μου πεις δεν θα σε ακούσω. Ότι και αν με αποκαλέσεις δεν με απασχολεί. Εχω μυαλό και μάτια, την βλέπω την αλήθεια, την ξέρω.

Δεν θέλω την ταμπέλα σου Κύριε, ότι χρώμα κι αν είναι, είναι ψεύτικη.

Δεν θέλω την ταμπέλα σου Κύριε γιατί αν την αποδεχτώ γίνομαι συνένοχος σου, στα πολιτικά εγκλήματα που διαπράττεις εναντίων της χώρας μου.

Δεν θέλω την ταμπέλα σου Κύριε γιατί είναι βρώμικη και ο μόνος σκοπός της ύπαρξης της είναι να κρατάει τους Έλληνες διχασμένους.

Δεν θέλω την ταμπέλα σου Κύριε, ότι χρώμα κι αν είναι και χώνεψε το, δεν έχεις τίποτα να μου προσφέρεις γιατί ένα τίποτα είσαι.

Για αυτό κράτα την ταμπέλα σου Κύριε και να θυμάσαι ότι ξέρω την αλήθεια σου και θα είμαι εδώ όταν θα την δουν και οι υπόλοιποι Έλληνες και τότε φρόντισε να βρίσκεσαι μακριά – πολύ μακριά.

Κράτα την ταμπέλα σου Κύριε για αυτούς που σε χρηματοδοτούν, εγώ θα κρατήσω για οδηγό τα όνειρα μου αυτά που θέλεις να εξαφανίσεις γιατί σου χαλάνε τα σχέδια.

Κράτα την ταμπέλα σου Κύριε γιατί εγώ θα κρατήσω την αγάπη για την πατρίδα μου, τους ανθρώπους και τον πολιτισμό της.

Οι ταμπέλες που μας είχες βάλει εσύ και οι όμοιοι σου ήταν το πρόσχημα για να ξεπουλήσεις τις ζωές μας, τις περιουσίες μας και την χώρα μας.

Άκουσε κάτι Κύριε, Είμαι Έλληνας, Είμαι Αγανακτισμένος, που θα πάει κάποτε θα γίνω και Αποφασισμένος και τότε να δείς που θα σου βάλω τις ταμπέλες και τις ψευτοϊδεολογίες σου.

aaellines.org

Posted on 22/06/2013, in Ελλάδα, Κοινωνία and tagged , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Αφήστε το σχόλιο σας

Vradino

ΦΙλοσοφήσεις, απόψεις, αναλύσεις...οι σκέψεις μας σε άρθρα!

Trakosioi's Blog

Με γλώσσα Δωρική

fakfukfon

e-zine

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ - ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

«Τους καιρούς της παγκόσμιας εξαπάτησης, το να λες την αλήθεια είναι επαναστατική πράξη.»

WordAds

High quality ads for WordPress

Matt on Not-WordPress

Stuff and things.

2013 ΜΑΡΑΘΩΝ

Η δημοκρατία καλεί ξανά μετά από 2500 χρόνια τα παιδιά της. Τους Έλληνες.

κ.α.π.α. - Κίνηση Ακομμάτιστων Πολιτών Αγρινίου

Δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού. - Κίνηση Ακομμάτιστων Πολιτών Αγρινίου - Since 5/8/2011 - © Αστική Εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Νοθεία στο ψέμα

Λέμε την Αλήθεια - Κριτικάρουμε το ψέμα

JusticeForGreece

Action expresses priorities !

ΕΛΛΑΣ

Ανεξάρτητη ενημέρωση

Plateia Molaon

Το blog της Αμεσοδημοκρατικής Συνέλευσης Λακωνίας

enwmenoi

ολοι ενωμενοι

ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ

Νέα και Παράξενα-Σελίδες εναλλακτικής πληροφόρησης και ειδήσεων-alternative informations

AΡΧΕΙΟ ΕΝΘΕΜΑΤΩΝ 2010- 8.5.2016

Επιμέλεια: Στρατής Μπουρνάζος - Συντακτική ομάδα: Μάνος Αυγερίδης, Μαρία Καλαντζοπούλου, Ιωάννα Μεϊτάνη, Στρατής Μπουρνάζος

Const4ntino's Free Zone

Ημερολόγιο σκέψεων και όχι μόνο...

